هدیه همراه اول به مناسبت اولین برد تیم فوتبال در جام جهانی 2022


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور حامی ورزش ایران و تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی نیز می باشد، بعد از برد 2 بر 0 این تیم در مقابل تیم ملی کشور ولز، ضمن تبریک این برد، هدیه ویژه ای برای کلیه مشترکین خود در نظر گرفته است. این هدیه که به مناسبت اولین برد تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی در جام جهانی 2022 قطر به کلیه مشترکین همراه اول تعلق می گیرد، یک بسته اینترنت سه گیگابایتی یک روزه می باشد.

 

بنا بر اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکین این اپراتور می توانند برای دریافت این بسته سه گیگابایتی هدیه، کد دستوری  # 33 * 2022 *  ( ستاره 2022 ستاره 33 مربع ) را شماره گیری نمایند. البته امکان استفاده از این بسته هدیه به صورت همزمان با سایر بسته های فعال مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول وجود دارد.

 

شایان ذکر است که بازی بعدی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی در مقابل کشور آمریکا، در روز هشتم آذر ماه در ورزشگاه الثمامه قطر برگزار خواهد شد.

 





:: برچسب‌ها: هدیه همراه اول به مناسبت اولین برد تیم ملی ، هدیه ویژه همراه اول ، اولین برد تیم ملی فوتبال ایران ، اینترنت هدیه ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 13 آذر 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');